Ce trebuie avut în vedere atunci când folosești fotografia ca mijloc de comunicare?

“O fotografie face cât o mie de cuvinte!”. Acesta este cel mai comun citat în legătură cu fotografia. Tocmai din acest motiv este important ca, atunci când ne referim la subiectul comunicare să ne referim și la fotografie și filmare, deoarece acestea nu sunt doar un instrument important de exprimare, ci pot la rândul lor fi folosite în cadrul altor instrumente de PR, precum paginile rețelelor de socializare, website-uri sau chiar comunicate de presă. Fotografiile sau videoclipurile pot aduce valoare adăugată semnificativă la orice formă de comunicare.

Cu toate acestea, nu orice fotografie (sau clip video) este bună. Iată ce trebuie să iei în considerare atunci când faci o fotografie care dorești să exprime ceva:

Ce trebuie să iei în considerare când folosești fotografia în comunicare?

 

 

 

Exercițiu practic

Using photography for communication

Recitește diferitele sfaturi pe care le-ai primit despre cum să faci fotografii mai interesante și aplică-le!

Aici este lista de exersare: fă niște fotografii în care…

folosești focalizarea pentru a scoate în evidență diferite obiecte

te apropii de subiectul tău

subiectul nu se concentrează asupra camerei

oamenii pozează într-un mod amuzant sau creativ

există un mesaj

amesteci diferitele modalități de a fotografia

Întrebări pentru reflecție:

- Cum v-a plăcut să utilizați acele tehnici?

- Sesizați vreo îmbunătățire în fotografiile pe care le-ați făcut, în comparație cu cele făcute înainte de exercițiu?

- Găsiți fotografia folositoare pentru comunicarea în cadrul ONG-ului vostru?

Language

Choose your preferred language