Cum să ai un website eficace?

Website-urile pot fi un instrument de PR foarte bun pentru că sunt disponibile în permanență și pot fi accesate de oriunde în lume. Ele oferă informații instant și la cerere celor care sunt interesți de activitatea ta și îți permit integrarea unei mari varietăți de elemente de comunicare (articole, documente, comunicate de presă, fotografii, video-uri, conținut interactiv etc.).

Primul lucru pe care trebuie să îl iei în considerare atunci când construiești un site este structura. Sunt unele legislații naționale de care trebuie să ții cont (de exemplu, în unele țări, este obligatoriu să se includă informațiile de contact pe o pagină specifică, ușor accesibilă). Mai jos sunt alte câteva pagini specifice pe care le poți include pe site-ul tău:

Pagini pe care le poți include în site-ul tău

Mai mult, aici sunt alte trucuri pentru a îmbunătății eficacitatea site-ului tău:

Sfaturi pentru îmbunătățirea eficacității site-ului tău

 

 

 

Exercițiu practic

Îmbunătățirea site-ului

Împreună cu membrii echipei tale, concentrează-te asupra următoarelor aspecte legate de site-ul organizației voastre:

Verifică dacă website-ul tău este structurat corespunzător și dacă informația este clară. Roagă niște prieteni, care nu sunt familiarizați cu el sau cu munca organizației tale, să găsească diferite informații, care sunt disponibile pe site-ul tău și să spună dacă este clar pentru ei. În cazul în care informația poate fi identificată ușor, atunci structura site-ului tău ar trebui să fie în regulă, dacă nu, ar trebui făcute unele modificări. Revezi sfaturile anterioare și începe să faci modificările necesare.

Parcurge lista de pagini specifice pe care le poți include în site-ul tău și verifică dacă unele dintre ele sunt, de asemenea, potrivite pentru organizația ta. Dacă este așa, adăugă-le și crează un conținut specific pentru ele.

Verifică site-ul din nou. Este utilă toată informația de acolo? Există widget-uri de care nu ai nevoie?

Conectează site-ul la pagina ta de social media, incorporând-o în el.

Crează o pagină “Cum să?” dedicată unui subiect relevant pentru organizația ta, publică asta și folosește-te de pagina ta de social media pentru a face promovarea.

Language

Choose your preferred language